Saganofóbia

24. júla 2013, deeann, Nezaradené

Hrdina Slovenska. Superstár na bicykli.

Nie že by som mu to neželala, úspech je super, ale má to to ALE ! Dokým bol len v správach, na jednom či dvoch bilboardoch, bolo všetko v poriadku, veď tvár každého úspešného človeka je raz vycapená na tabuli veľkosti 5×2,5 metra. Ale toto už v poriadku nie je. O čom hovorím ?

No predsa o tom, že čakám už na deň, kedy bude vyrobená saláma s názvom “ Sagan“ za 8 eur kilo ( obávam sa, že sa toho dočkám skôr ako toho, že raz bude mať telekom NORMÁLNU reklamu. ) Je to super, že je úspešný treba ho podporiť. To je tá správna možnosť. Tá nesprávna je to, že za účelom akejsi propagácie svojej firmy sa jeho tvár objavuje na všetkých bilboardoch, reklamných letákoch, reklamách v TV a na internete..už je ho moc.( Ako ten vtip čo koluje internetom-  naozaj sa už bojím  otvoriť aj dvere 😀 ) Ak som nebola doteraz fanúšikom, tak ani ním rozhodne nebudem po tomto útoku reklamných agentúr.

Nedávno na ceste do Žiliny je taký jeden neveliký bilboard, z ktorého sa na vás vyškiera Saganova čerstvo oholená tvár a pod tým reklama na akúsi kozmetiku. Škoda, že som si to vtedy neodfotila.

Byť slávnym môže byť otravné. A to nie len pre neho, ale aj pre nás – obyčajných ľudí, bez nejakých zvláštnych schopností, či talentu, na ktorých útočia tváre tých “ šťastlivejších a obdarenejších“

Úprimne –  ja osobne mu fandím. Ale rozhodne nefandím jeho tvári na reklamách na kozmetiku. Ale propagácia je propagácia, asi ich nedonútim zmeniť to.

A tak každé ráno cestou do práce či do školy budem obdivovať Saganovu tvár a jeho vyphotoshopavaný ksicht, dokonalý biely chrup a každé ráno si poviem “ Ešte nie som úspešná tak ako on ? Trapas. Radšej idem do tej práce, aby som si mohla aspoň kúpiž Saganovu salámu „